Hooldus

Pakume haagistele kvaliteetset korralist hooldust ning saame ka aidata keerulisemate remonttöödega.

Oluline teada!

Nagu ka autod, vajavad haagised regulaarselt hooldust. Korralist hooldust soovitame teha vähemalt korra aastas. Korralise hoolduse puhul vaadatakse üle haagise veosõlmed ning elektrivarustus. Eriti oluline on korraline hooldus piduritega haagistel, millel on regulaarselt kontrollida pidurite korrektset rakendumist.

Oleme võimelised läbiviima oma moodsas töökojas ka kiiresti keerulisemaid remontoid, mis vajavad näiteks keeevitamist või suuremate osade vahetamist.

Kohapeal on olemas ka väga suur varuosade valik tagamaks kiire hoolduse või remontöö läbiviimine 

Haagiseid saab hooldada ja remontida Tiki müügiesinduses (Kadaka tee 185, Tallinn, tel 6 550 915)

Hoolduse ja remondiga tegelevate edasimüüjate kontaktid leiate kontakti lehelt.

Remondi- või hooldusaeg tuleks telefoni teel eelnevalt broneerida. Kindlasti soovime broneerimisel teada haagise mudelit ja valmistamise aastat.

Tööde eelkalkulatsiooni vormistame kehtiva varuosade hinnakirja alusel. Teenustöötund maksab Tiki müügiesinduses 30 € 
Edasimüüja teenuste kasutamisel tuleks töötunni maksumus täpsustada.

Oleme valmis jagama haagiste kohta nõuandeid ja soovitusi ning meie poole tasub pöörduda ka haagise tehnilise seisukorra kontrollimiseks, näiteks enne pikemaid sõite.


 7 klemmiga pistiku skeem

 13 klemmiga pistiku skeem

 Haagiste kasutusjuhend

 Kaablihaagiste kasutusjuhend

 


Garantiitingimused

Bestnet AS annab haagistele 24 kuu pikkuse müügijärgse garantii. Garantiiperiood algab haagise lõpptarbijale üleandmise hetkest. Garantii kehtivuse eelduseks on haagise kasutus- ja hooldusjuhendis toodud nõuete täitmine. Tootja garanteerib, et garantiiperioodi jooksul on haagis materjali- ja tootmisdefektide vaba. Materjali- ja tootmisdefektide ilmnemisel kohustub tootja need omal kulul kõrvaldama. Garantiiajal ilmnevate rikete kõrvaldamine toimub tootja poolt volitatud müügiesinduste kaudu. Garantiikorras asendatud osad jäävad tootja omandisse. Haagise transport garantiiremondi teostamise asukohta toimub ostja kulul. Haagise garantiiremondi tõttu tekkinud ostja kulutused ei kuulu hüvitamisele.

Garantii ei kehti, kui:

  1. Ostja ei ole järginud kasutus- ja hooldusjuhendis toodud haagise kasutamist ja/või hooldust sätestavaid tingimusi.
  2. Ostja ei teavitanud müüjat haagisel ilmnenud defektist viivitamatult (hiljemalt 3 tööpäeva jooksul rikke ilmnemisest) ning ei andnud müüjale võimalust ilmnenud defekti üle vaadata ning seda koheselt likvideerida.
  3. Haagist on eelnevalt parandatud, hooldatud või ümber ehitatud väljaspool tootja või tootja poolt volitatud hooldustöökoda.

Garantii alla ei kuulu:

  1. Haagise loomulik kulumine ning keskkonna mõjutuste tõttu tekkinud defektid (näiteks pindmine rooste veermikul, kuumtsingitud lehtmaterjalist detailide servadel esinev rooste, tsink pinnakatte värvuse muutused).
  2. Kuluosad (nt. kuulühendus, piduriklotsid, pidutrossid, lambipirnid, rehvid, veljed, rattalaagrid, jne).
  3. Rooste ja muud pinnakatte defektid, mis on tekkinud kasutusel kokkupuutest eriti agressiivsete elementidega (näiteks tugevad alused ja happed, oksüdeerunud metallid ja neilt nõrguv vedelik).

Reklamatsiooni esitamiseks käitu järgnevalt:

  1. Rikke ilmnemisel lõpetage kohe haagise kasutamine.
  2. Teavitage tootjat või tootja volitatud esindajat max. 3 (kolme) tööpäeva jooksul ilmnenud rikkest, esitades reklamatsiooni ametlikul vormil. Ametliku reklamatsiooni vormi leiate Tiki kodulehelt (www.tiki.ee)
  3. Tootja või tema volitatud esindaja poolt saabuvad juhised edasisteks tegevusteks.

Tallinna müügiesindus
Müük ja hooldus
Tel. (+372) 5300 0605/ 655 0915
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.