fbpx
Sinu ostukorv
0
Kokku 0.00 
Vaata ostukorvi

Blogi

TEST: Kas elektriautoga saab haagist vedada?

Elektriautod on muutumas üha populaarsemaks, kuid paljudel inimestel on endiselt küsimus, kas elektriautoga saab haagist vedada. Otsustasime Tikis selles selgust luua ja tegime testi, et uurida, kuidas erinevad haagise tüübid ja koormused mõjutavad elektriauto energiakulu ja sõiduulatust. Palju kõneainet pälvinud sõiduulatuse varjus on jäänud kõlama ka jutud sellest nagu ei suudaks elektrisõiduk haagist vedada. Eksperdid

Kuidas valmib TIKI haagis?

Kõik sai alguse 1990. aastal firmast Bestnet, mis on tuntud eelkõige AKU ja TIKI kaubamärgiga haagiste tootjana. Oleme aastate jooksul pööranud suurt tähelepanu tootmisvõimsuse, kvaliteedi ja arengu parendamisele. Seetõttu avasime 2019. aastal kaasaegse tootmishoone Paldiskis. 14 000 m2 suurusel tehasepinnal toodame aastas keskmiselt 20 000 haagist ja katame erinevate pinnakatetega ligi 20 000 tonni metalli.

Kuidas koormat haagisele õigesti paigutada?

Sumedate suveilmadega on mõnus ette võtta saunaehitus, värskendada terrassi või niisama suvila kallal nokitseda. Ja loomulikult tuleb kogu see ehitusmaterjal kuidagi kohale vedada. Et aga tore algatus ei lõpeks õnnetuse ja rikutud tujuga, vaatame üle, kuidas koorem ohutult haagisele paigutada ja kinnitada. Koorma paigutus on olulisem, kui arvata oskad. Koorma laadimisel tuleb esmalt veenduda, et

Kas poltliides- või keevisraam?

Millist haagist siis ikkagi valida ja kuidas neil õigupoolest vahet teha. Haagised jagunevad laias laastus kaheks: keevis- ja poltliidestega järelhaagisteks.  Polt- ja neetliides haagiste detailid on lehtmetallist välja lõigatud ja painutatud. Omavahel liidetakse need poltide ja neetidega. Keevisraamil haagistel on terastorudest raam, mis ei karda vibratsiooni ning on seeläbi keskkonna mõjudele tunduvalt vastupidavam. Tiki keevisraamil